Záručné podmienky

1. Predávajúci poskytuje záruku v dobe trvania 12 mesiacov od dátumu odovzdania tovaru kupujúcemu, ak nie je zmluvne dohodnuté inak.

2. Tovar je vo vlastníctve predávajúceho až do termínu úplného zaplatenia kupnej ceny podľa faktúrovanej čiastky.

3. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené ohňom, vodou, stat. elektrinou, kolísaním napätia, nehodou, nesprávnym použití mechanickým poškodením, neodborným nastavením alebo opravou, neodsúhlaseným zásahom do výrobku.

4. Za vadu nie je možné považovať zmenu kvality tovaru v dôsledku opotrebenia, ako aj prirodzená zmena materiálu z ktorého je tovar vyrobený.

5. Kupujúci si uplatňuje reklamáciu písomne na adresu TECOLDU, súčaťou reklamácie je aj nutne priložený REKLAMAČNÝ PROTOKOL ( vzor prevziať)Reklamačný protokol_doc.pdf (274808)

6. Náklady reklamačného konania nesie až do okamihu uznania kupujúci.

7. Priame náklady po uznaní reklamácie nesie predávajúci. Priamymi nákladmi sa rozumie cena predmetu reklamácie a náklady na práce spojené s opravou vadného tovaru.

8. V prípade neuznanej reklamácie priame náklady nesie kupujúci.

9. Predávajúci ďalej nehradí náklady spojené s prepravou osôb a materiálu pri vybavovaní reklamácie, uniknuté chladivo, olej a ani ďalšie nepriame náklady.

10. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vzniknuté v súvislosti vadou tovaru, napríklad za znehodnotený skladovaný tovar, ušlý  zisk a to i v prípade uznanej reklamácie.

11.V priebehu záručnej doby je predávajúci povinný na žiadosť kupujúceho vymeniť vadný tovar alebo odstrániť vady. Predávajúci poskytne od okamihu výmeny tovaru záruku na vymenený alebo opravený po dobu ďaľších 12 mesiacov.

12.Ak predávajúci berie záväzok vykonávať opravy na zariadení, na ktoré sa nevzťahuje jeho záruka, ručí za vykonané opravy v rozsahu  ako za pôvodný predmet dodávky, s výnimkou záručnej doby, ktorá je 6 mesiacov od vyskladnenia. V prípade ak sa na takomto zariadení vyskytujú opakujúce sa 

poruchy neovplyvniteľné zásahom predavajúceho, má nárok predávajúci odstúpiť od zmluvy.

13. V prípade dohody o predľženej záruky, predávajúci poskytuje každých 6 mesiacov odplatne servisnú prehliadku zariadenia v predľženej záruke. Prvá platená prehliadka sa vykoná po 12 mesiacoch prevádzky zariadenia.